piątek, 1 marca 2013

Małe , wielkie zmiany w mojej kuchni cd

I tak o to sukcesywnie powstają kolejne elementy do mojego kompleciku kuchennego :) . Co prawda muszę  się ostro zabrać do roboty wielkanocnej :) . Ale postanowiłam , że najpierw skończę dekorować własną kuchnię bo zawsze takie rzeczy odkładałam na potem i nigdy nie kończę . Cóż najwyżej posiedzę trochę dłużej w nocy żeby podgonić prace wielkanocne :)  .
Chciała bym również podzielić się z Wami moim nowym odkryciem decoupażowym a mianowicie lakierem wodnym - szklącym RENESANSU . Zachwycił mnie przede wszystkim tym , że można uzyskać nim efekt podobny do lakieru TRIPLE GLOSS . Konsystencja jest dużo rzadsza niż TRIPLE GLOSS przez co trochę gorzej nakłada się go na przedmioty pionowe bo nieco ścieka  . Ale znacznie różni się ceną bo kosztuje zaledwie 23 zł . Słoiczek zawiera 125 ml preparatu ale jest naprawdę wydajny!!! . Producent zapewnia , że można stosować go również na powierzchnie bardziej giętkie takie jak skóra czy tkanina . Ja nałożyłam około 3 warstw lakieru na butelkę ,ze zdjęcia poniżej . Po czym wypiekałam ją w piekarniku przez około 20 min w temp 80 stopnie . Co spowodowało , że lakier jeszcze bardziej się utwardził i nabrał bardziej szklistego aspektu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz