sobota, 6 lipca 2013

Wakacyjne przyjemności

Jedni jadą nad morze , drudzy w góry . A jeszcze kolejni nad jeziora . A ja te wakacje postanowiłam spędzić na pracowni . Wykorzystując nowe pomysły i doszkalając swój warsztat :) . Na pewno  na pierwszy ogień pójdzie obsługa apartu .  Ponieważ dziś sporo namęczyłam się aby zrobić ładne zdjęcie szkatułki. Kombinowałam , to ze światłem , to z ułożeniem . Nagrzebałam w funkcjach apartu aby mieć ładne zdjęcie. I co ? no LIPA :) . Ogólnie ta szkatułka wygląda inaczej w realu . Cienie od patyny są bardziej subtelne , a dół nieco ma bardziej zacienione brzegi tak , że gra to harmonijnie . Czego niestety nie da powiedzieć się o tym zdjęciu . No ale cóż fotografem to ja na pewno nie zostanę:P .  A wracając do spraw czysto technicznych to muszę Wam powiedzieć, że bardzo ciekawe efekty dają w decu serwetki papierowe . Te które nasze babcie używały pod filiżanki . Dostępne są w różnych wzorach , wielkościach i kształtach . Cena takiej paczki to groszowe sprawy bo za 20 szt takich serwetek zapłaciłam niecałe 5 zł  w hurtowni papierniczej . No i za ciekawe odkrycie uważam taśmy dekoracyjne . Popularne w scrapbookingu . Mają fantastyczne wzorki . Od słodkich kropek po gustowne koronki . Jak pewnie już zdążyliście zauważyć u mnie w szkatułce potraktowałam nimi brzegi . I według mnie całkiem nieżle to wyglada . Cena przystępna . Naprawdę polecam :) . A Wy jakie macie plany wakacyjne ?  





2 komentarze:

  1. Patynka na zdjęciach przyprawia mnie o ból głowy, ale u ciebie mi się bardzo podoba, więc nie narzekaj na swoje umiejętności, dla mnie to bardzo ładne zdjęcie :) Wszystkie efekty, które zastosowałaś bardzo mi się podobają :)A co papierowych serwetek to masz rację, sama ostatnio skusiłam się na kilka wzorów, na razie leżą, ale kiedyś się w końcu przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka jak zwykle urocza, ja byłam ostatnio w empiku i zakupiłam papier ryżowy, którym będę robic decu kufra, już odnowionego, ale jeszcze wymaga ostatnich pociągnięć, brakuje tylko czasu, bo jak sama zauważyłaś lato, wyjazdy i odpoczynek na świeżym powietrzu, dyskredytuje wszystko. Życzę jednak udanych prac i ciekawych inspiracji tego lata:-))Beata

    OdpowiedzUsuń