wtorek, 3 września 2013

Herbaciarka z damesą

Od wczoraj pracuje na najwyższych obrotach . Nadganiam zaległości . I jest mi o tyle łatwiej , że od wczoraj córcia poszła już do przedszkola . Każdy kto ma dzieci to wie co mam na myśli . W każdym razie  bądz co bądz jesień zbliża się wielkimi krokami . Nawet dziś rano jak wstałam to słyszałam kruki . Ale jakoś zbytnio się tym nie martwie . Ogólnie lubie jesień . Zwłaszcza piękną , polską , złotą jesień . A taka  ponoć w tym roku ma być :) . Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię herbaty wszelkiej maści :) . A tym bardziej jesienią . Dlatego zrobiłam kolejną herbaciarkę . Jakoś ten wrzesień nastraja mnie tak " herbatkowo"  . Z kolei zimą mam faze na nastrój  , jak to ujeła moja koleżanka " świeczkowo - kakaowy " . A co do samej herbaciarki to bardzo zależało mi na pastelowych odcieniach . W pierwszej wersji na wieku miały być róże . Ale ostatecznie prezentuje się to tak 







6 komentarzy:

  1. Przepiękna, zakochałam się wtych pastelowych kolorach! Bardzo fajne masz prace będę tu częściej zaglądać :)

    P.S. Powiedz proszę gdzie można zakupić takie cudo i jak się nazywa ta ozdóbka gdzie jest napis Tea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu witam Cię w moich skromnych progach :) . Co do tego jak to nazywasz " cuda " z napisem tea . To nic innego jak zwykła zawieszka od łańcuszka i kaboszon . Ponieważ wszystkie te super , piękne klameczki są drogie ja wymyśliłam sobie coś takiego i tak naprawdę można to dostać za grosze . Jeśli będziesz chciała to podam Ci gdzie takie różne fajne gadżety można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, pastelowa, ale swój pazur ma! Owalny kabaszon jest świetny, w takim kształcie jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie.
    bardzo fajna szkatułka, wszystkie rzeczy co robisz są ze smakiem maja fajne kolory.
    Mnie tez podoba się to cudo z napisem TEA , możesz podać gdzie można to kopić.
    Pozdrawiam Ania szyndzia@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń