czwartek, 14 lutego 2013

Pudełeczka na świąteczne słodkości

Co prawda mamy dawno już po świętach ale , że temat wypieków w domu jest zawsze aktualny postanowiłam podzielić się z Wami moim pomysłem na ich przechowywanie .

Moja mantra mówi , że nigdy  nie za wiele pudełeczek, puzderek, szkatułek i kuferków . Zawsze  w domu znajdą miejsce aby coś skryć  i cieszyć oko :)  . W związku z tym , że jestem gadżeciarą  to lubię takie różności  no i muszę się Wam przyznać , że uwielbiam  koszyki wiklinowe - to moja  kolejna ogromna słabość . Więc co tu dużo pisać ! robiąc kolejne decoupażowe różności wpadł mi w ręce papier który już dość dawno temu kupiłam ale z braku pomysłu na jego wykorzystanie musiał swoje przeleżeć a traf chciał, że dzień wcześniej piekłam ciasteczka z moją córcią no i okazało się, że nie mamy gdzie ich schować więc pomyślałam sobie , że będzie to fajny motyw aby stworzyć pudełeczko na słodkości . Zakasałam ręce do roboty i o to co powstało :)

Wersja nr 2 :)  która nie bardzo spodobała się mojemu dziecku . Bo jak każda dziewczynka w tym wieku kocha róż przez co pudełeczko nr 1 wygrało a nr 2 dostała babcia z wypiekami wnusi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz