środa, 13 lutego 2013

Szafeczki na klucze

Starając się urozmaicić swojego bloga dorzucam kilka szafeczek na klucze które zrobiłam już jakiś czas temu . W większości jak widać są bielone . Jak się okazuje coraz więcej moich klientek życzy sobie właśnie takowe :) . Ja sama uwielbiam schabby chic i widzę , że coraz większą popularnością się cieszy . 
Niedługo wybieram się na giełdę staroci do Lubina i również mam zamiar pozwozić trochę staroci które póżniej odnowię . W planach mam lampkę do kuchni. Marzy mi się niewielka , z drewnianą nóżką ,oczywiście stylizowaną na dąb bielony z koronkowym  lub lnianym abażurem . Do listy dorzucam jeszcze lustro nad komodę, i drewniany kufer na zabawki dla mojej córeczki :)

Ta wisi u mnie w przedpokoju 

















3 komentarze:

  1. Piękne, gdzie można nabyć takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie nie mam już ich. Wszystkie sprzedane . Ale gdybyś coś potrzebowała chętnie wykonam taką samą lub inną :) .Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kluczniki, szczególnie te z całującą się parą dzieci. Mój ulubiony motyw.
    Dopisuję się do grona twoich znajomych i zapraszam do mnie .
    http://pakamerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń