niedziela, 3 marca 2013

Donica w stylu rustykalnym z elementem sztukaterii

Wiosna zbliża się wielkimi krokami z czego ogromnie się ciesze , zresztą pewnie jak i większość z Was !  .Prace wiosenno- świąteczne ruszyły pełną parą . W tym roku moje przygotowania zaczęłam od donic wszelkiej maści , rabatek i ozdobnych koszyczków . A nie od jaj jak co roku to bywało:)  . Może dlatego ,że jak co roku o tej porze  dopada mnie syndrom ziołowo - kwiatowy . No a poza tym jaja średnio lubię robić  . Wolę coś bardziej praktycznego co posłuży nam cały rok ,niż tylko w okresie świąt :). A o to drewniana skrzynka np na zioła . Do jej wykonania użyłam past postarzających w kolorze umbry i białej  . No i po raz kolejny podsuwam pomysł na wykorzystanie gipsowych odlewów . O których pisałam już we wcześniejszych postach .
Wieczorem postaram się uzupełnić bloga nowymi wpisami i zdać relacje z kolejnych prac .Bo chodz niedziela ja pracuje :) . W końcu czasu zostało nie wiele ! . A tu jeszcze trzeba pomyśleć o pieczeniu ciast i przygotowaniu pyszności świątecznych . Jedyne czego mi dziś brakuję do pełni szczęścia to słońca za oknem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz