wtorek, 30 kwietnia 2013

Różana szkatułka

Przede wszystkim informuję , że znalazłam upragnioną lampkę :) i nie ukrywam , że ma ona związek z powstaniem również szkatułki . A to wszystko dla tego , że potrzebowałam kupić len na abażur . Więc wybrałam się do sklepu z materiałami i pierwsze co od wejścia rzucił mi się w oczy przepiękny zwój aksamitu z cudnym motywem róży . Od razu się w nim zakochałam ! Niestety nie bardzo nadawał się na abażur do mojej lampki . Bardziej na zasłony . Ale i tak kupiłam trochę na poduchy . No inaczej nie była bym sobą ! Pewnie poleży z jakieś pól roku jak nie lepiej za czym w ogóle zabiorę się za szycie .No ale cóż ! znam siebie i wiem, że gdybym go nie kupiła to bym chodziła ,biła się z myślami . Jednym słowem mówiąc mega żałowała!!! . I tak w drodze powrotnej do domu naszła mnie myśl , że gdzieś już widziałam podobny motyw tylko nie bardzo mogłam skojarzyć gdzie ! mineły dwa dni i nagle mnie olśniło , że kiedyś miałam na komputerze grafikę z podobnym wzorem .Przewertowałam  foldery i BINGO !!! . Z radości dostałam powera i mimo ogromu pracy zrobiłam transfer i tak o to powstała" różana szkatułka " 



1 komentarz:

  1. Przepiękne. Chyba ponownie złożę u Pani zamówienie.

    OdpowiedzUsuń