wtorek, 21 maja 2013

Retro klimaty

Wiem , wiem miałam pokazać jak zrobić lampion z wykorzystaniem pasty . Zdjęcia co prawda już mam , ale muszę się spiąć i porobić opisy do nich . Obiecuję , że zrobię to w tym tygodniu . Po prostu jak to zawsze u mnie bywa , czasu brak !!! . I zegarek stał się przez kilka minionych dni moim najgorszym wrogiem .  Prawda jest też taka , że zauroczyło mnie pewne zdjęcie . I od samego patrzenia na nie dostałam świra . Nie mogłam o niczym innym myśleć jak o tym , że wyglądało by w prost bajecznie na kuferku z wypukłym wiekiem . Musicie mi wybaczyć . Ale artysta kieruję się czasem własnymi prawami :) . Jak najdzie mnie wena to koniec . Choćby się waliło, paliło to muszę się jej poddać ! . I tak też było w tym wypadku .

 Pokrótce chciała bym Wam przedstawić kolejny preparat do decoupage godny polecenia , którym jest matowy wosk wygładzający RENESANSU . Świetny jest do wykończania prac takich jak szkatułka poniżej czyli retro . Ponieważ błysk popularnego lakieru wodnego czy też akrylowego nie koniecznie pasuje do konwencji starocia :) na jaki miała wyglądać ta szkatułka . Ponad to świetnie sprawdza się na pionowych przedmiotach . Po przez konsystencję żelową co według mnie zdecydowanie ułatwia pracę ponieważ nie spływa  . Minusem jest to , że dosyć długo wysycha i stosowany na powierzchnie jasne zażółca . Podobnie jak lakiery w których skład wchodzi poliuretan . Ale podsumowując wszystko . W skali od 1 do 10 daję mu mocne 9  :) 





3 komentarze:

  1. Frątczak J. Opole21 maja 2013 12:25

    Pani olu, paczka doszła. Jestem bardzo zadowolona z ekspresowej transakcji jak i z jakości produktów ! Niebawe się jeszcze odezwę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo Pani Justyno i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna szkatułka :) Tez lubię ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń