środa, 14 sierpnia 2013

Zaległy post

Z zamysłem dodania nowego postu nosiłam się już od niedzieli . Ale czas ostatnio tak szybko mi mija , że szkoda gadać . Nadmiar obowiązków zarówno tych domowych jak i tych związanych z moją twórczą pracą był tak duży , że po prostu nie dało rady abym ogarneła to  zgodnie z zamierzonym planem . Mówiąc krótko bardzo zaniedbałam swój dom :) . Ponieważ całe dnie spędzałam na pracowni . Aż w końcu bałagan wyciągnął do mnie swoje obrzydliwe macki i pochłoną mnie w swoim mrocznym świecie . Aż do teraz czyli do godz 00.38 . Już czwartku ! . O kurka wodna i dopiero teraz jak to napisałam zdałam sobie sprawę , że to na boga już czwartek ! . A dopiero co był poniedziałek :) . I co tu robić ? hmmm iść spać czy może napić się mocnej kawy i brać za kolejne urzeczywistnianie pomysłów  ?.Które w mojej głowie gdzieś tam siedzą . A na które nie koniecznie mogę mieć czas dnia następnego . A bardzo chciała bym się z Wami nimi podzielić hmm ? . Ale chyba wybiorę jednak spanie bo mam taki misz - masz w głowie , że może lepiej nie brać się za decu bo kto wie co z tego by wyszło na zmęczeniu . Najgorsze jest w tym wszystkim to , że ciągle wydaje mi się , że mogła bym zrobić więcej i , że może to kwesta złej organizacji . Ale z drugiej strony jak na to spojrzę , to myślę sobie . No ale w sumie to " coś więcej " gdzie jeszcze wepchnąć . W przewie na siusiu czy może w przerwie podczas gotowania obiadu dla rodziny ? hahaha . Trochę za dużo tych pytań się chyba nalęgło jak na tak pózną porę . Na szczęście kocham swoją prace , swoich klientów bez których by mnie nie było i moją rodzinkę . Dlatego to co robię powstaje z miłości . Zarówno obiad jak i kolejna szkatułka :) . Mimo zmęczenia ;P . A propo szkatułki !!! , bo się kurcze tak rozpisałam , że zapomniałam właściwie o czym miał być ten post :) . Więc krótko i na temat . O to moja kolejna ślubna szkatułka w stylu vintage :) . I oby od rana po obudzeniu towarzyszyła mi mantra z przed kilku dni aby wszystko płyneło swoim rytmem . Bez pośpiechu ! :) . Tego życzę sobie i Wam .



2 komentarze:

  1. cieszę się, ze trafiłam na Twojego bloga. Tworzysz pięknie, wybierasz cudne motywy....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń