sobota, 21 września 2013

My świry rękodzieła :)

Trzy słowa a tak dokładnie opisują mnie i Elę którą miałam przyjemność gościć w moich  skromnych progach . Ela podobnie jak ja zajmuje się decoupage a jej dodatkowym konikiem jest biżuteria . Nasze spotkanie planowałyśmy od dawna  . Ale niestety ilość kilometrów która nas dzieli czasem okazywała się dość poważną przeszkodą . Ale na reszcie sie udało ! . No i co tu dużo gadać euforii nie było końca . Jak ja to mówie odlot na całego . Przez pierwsze 3 godziny gadałyśmy jak przekupy na rynku  o nowych preparatach , dostawcach , szablonach , koronkach itp . Czułam się jak dziecko które dorwało się do prezentu bożonarodzeniowego . Jak się okazało to był tylko maleńki wstęp do szaleństwa które na dobre nas ogarneło . Było tak fajnie , że całkowicie straciłyśmy poczucie czasu . Nim się spostrzegłyśmy było po 5 rano . Ale kogo by to obchodziło? Nawet dziś powiedziałam do Eli , że mam gdzieś spanie . Za dużo fajnych chwil sie dzieje aby je ominąć . Wyśpie się w trumnie ;P . A póki co za dużo mam rzeczy do zrobienia  teraz i tu aby spać ! :) . Taki pozytyw przepełnia mnie teraz do świata , że góry mogę przenosić :) . Jak to czasem nie wiele trzeba aby pofrunąć . Każdy w życiu swoją pasje powinien mieć . Swój mały świat . A to co teraz napisze kieruję tylko i wyłącznie do Eli . " Niech patyna będzie z Tobą " :) . To taki miły akcent który urwał mi się przy pożegnaiu . A który okazał sie bardzo zabwny i jednocześnie trafny . A dlaczego to już sama Ela wie najlepiej  ;-) . Po niżej kilka śmiesznych fotek z całego tego naszego szaleństwa 


Na tym zdjęciu wyrywałyśmy sobie motek nowiuteńkiej koronki z ręcznie tkanej przędzy .Każda z nas chciała go zmacać . Taki motek to dla nas skarb narodu :) 

A to owoce naszej dzisiejszej nocnej pracy :) . Szafka na klucze moja . Eli jest herbaciarka :) 









5 komentarzy:

  1. Piękne prace stworzyłyście dziewczyny, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nocne prace powstały! Klucznik i herbaciarka są piękne:) Prześliczne zdjęcie w kluczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne spotkanie :) Od razu się rzuca w oczy gabaryt pudełka, które Ela trzyma w dłoniach, no i fajnie ozdobione. A owoce nocki dekupażowej świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Szczegolnie klucznik i jego zdjęcie.Jezeli to nie problem ,proszę o zdradzenie zródła pochodzenia tego zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne prace:)Jestem po wielkim wrażeniem :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń