wtorek, 1 października 2013

Wieczny brak czasu :)

Jestem , żyję ... :) dawno nie było mnie tutaj  . Ale okazuje się , że cierpię na chroniczny brak czasu :) . Czasem ciężko jest być mamą , żona i szefową w jednym . Na szczęście jestem zodiakalnym baranem . Więc nie taka miękka ze mnie znowu sztuka i ze wszystkim sobie radzę . Może nie w takim czasie jakbym chciała , ale radzę :) . Nawet w dwa dni pognałam chorobę w diabły :D . Ogólnie czuje się spełniona w tym co robię no i ciągle jest mi widać mało wrażeń ponieważ jakby nie dosyć było mi roboty to szykuje się jeszcze 13 padziernika na imprezę o wdzięcznej nazwie " Aleja kolorów "  która towarzyszyć będzie targom Fantsyexpo . Więc mam co robić nie wspominając o tym , że szał przedświąteczny już rozpoczęty . Każda decoupażystka wie , że to ostatni dzwonek aby zacząć tworzyć bombki . No i warsztaty przedświąteczne . Także ja zakasuję rękawy do roboty . No i postaram się częściej tutaj wpadać :) . 

Jedyne co udało mi się zrobić to szafeczkę na klucze 



4 komentarze:

  1. Fajna :) Śliczne zdjęcie wyszukałaś :)
    Szkoda, że taka zalatana jesteś, bo chętnie widziałabym cię na forum Krainy Czarów, może znajdziesz jednak czas?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo super dziękuje bardzo. A chęcią skorzystam zaproszenia do krainy czarów :) . I poczytam o Waszych decoupażowych odkryciach :)

    OdpowiedzUsuń