wtorek, 29 lipca 2014

Stary barometr

A o to efekt tygodniowej pracy . Stary barometr . Trochę był pokiereszowany i nagryziony zębem czasu . Dół barometru był w całkowitej rozsypce . Połamany i jednym słowem bardzo wybrakowany . Posklejałam go i wypełniłam szczeliny pastą z pyłkiem drewnianym Dragonu . Fajnie scaliła całość i spowodowała , że po wyszlifowaniu nie ma śladu po pęknięciach czy posklejaniu . Nie obyło się bez preparatu do ściągania starych powłok . Pózniejsza praca to była już tylko czysta przyjemność :)  . Do reliefu użyłam konturówki do szkła . Konturówki te maja rzadsza konsystencje i cudownie się nakładają . Jedynie co nie polecam ich do małych reliefów . Zazwyczaj przy drobnych elementach zlewa się wszystko w całość  . No i nie mogło zabraknąć delikatnych podpalanych cieniowań zrobionych patyna przy użyciu prawie , że suchej gąbeczki . Na zdjęciu niestety widać je bardzo słabo . Całość zabezpieczyłam matowym woskiem Renesansu 










6 komentarzy:

  1. Przepieknie wyglada, widac, ze wlozylas duzo pracy , ale jest rewelacyjny efekt:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to ładna rzecz :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo ładnie! podoba mi się :) lubię ten styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca...warto czasami dać drugą szansę naszym starym przedmiotom...mogą potem cieszyć nasze oko jeszcze przez długie lata...
    Pozdrawiam Aga z Różanej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo,nie barometr...A ja myślałam,że mój piękny...:)

    OdpowiedzUsuń