czwartek, 12 lutego 2015

Płotna i koronek ciąg dalszy

Ojjjj dziś to ja się nie rozpisze. Padam na twarz po 14 godzinach pracy . Od kilku ładnych dni robiłam książki :)  , które maja stać w starym kredensie miedzy półką a jadalnia . Chodzi o to aby ładnie uporządkować rodzinne przepisy walające się w postaci niesfornych karteczek po szufladach . A że Pani która je zamawiała ma tego sporooo . To tez spora ilość była potrzebna . więc śmiało mogę rzec , że leciałam z robotą taśmowo : ) 















A tu przedsmak nowych pudeł . Tym razem w  wersji do sypialni . Może nieskromnie to zabrzmi ale podobają mi się bardzo . Każdy bok kufra jest wyłożony płótnem . Tym czasem zmykam bo muszę przygotować jeszcze grafiki na nie . A sen morzy mnie już niemiłosiernie 















14 komentarzy:

  1. Cudne są i książki i pudła, pudła może bardziej ,bo pasiaste...
    Na pewno pracy moc, ale jaki efekt:)
    Brawo!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są i książki i pudła, pudła może bardziej ,bo pasiaste...
    Na pewno pracy moc, ale jaki efekt:)
    Brawo!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno książki jak i pudła są prześliczne, super komplet. Czekamy na dokończenie pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają fantastycznie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się wszystko prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają rewelacyjnie i pudła i książki. Możesz nam zdradzić jak przyklejasz płutno i w jaki sposób wykonujesz transfer na nim. Takie małe krok po kroku:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki cudne! Jak je zobaczyłam to mi szczęka z wrażenia opadła! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miałaś wyzwanie ...i podołałaś....genialne i pudła i książki....jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudna "biblioteczka"!
    Chyba ten widok nie da mi spokoju i wezmę się za jakąś "księgę"

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają.Przyjęłabym :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudo... Zazdroszczę talentu, zabieram się również za wykonanie książki, ale z obawy że nie wyjdzie ciągle odkładam w czasie:(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale książki będą prezentowały tylko skromne grzbiety? No, co Ty? Grzech !!!

    OdpowiedzUsuń