poniedziałek, 16 lutego 2015

Szkatułka - książka w wersji na stare rodzinne zdjęcia

Szczerze mówiąc ta szkatułka powstała już jakieś 5 miesięcy temu . Ale w tedy troszkę w innej wersji kolorystycznej . Coś mi w niej nie pasowało i co wpadła mi w ręce to nie miałam na nią końcowej koncepcji . Aż do wczoraj . Zrobiłam małą pauzę miedzy płótnami i koronkami aby nabrać dystansu . Nagle okazało się , że starłam nadmiar patyny . Delikatnie rozjaśniłam gdzieniegdzie . Przetarłam złotą pastą . I o niebo lepiej ! Udowodniam sobie po raz kolejny , że czasem lepiej odłożyć coś na półkę na jakiś czas aby móc spojrzeć na to świeżym okiem . Jak to mówią nie ma nic na siłę . Widać dopiero teraz przyszedł czas tej szkatułki hehe :) 






20 komentarzy:

  1. Efekt jest super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację szybko nie znaczy dobrze i czasami czas dodaje nam skrzydeł...książka przepiękna, też mam ją gdzieś w głowie, bo jeszcze nie próbowałam...czasu brak, a ja nie lubię tak na łapu, capu:) praca musi być przemyślana, by potem cieszyła oko, tak jak Twoja:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczna.... uwielbiam Twoje prace....

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułka na zdjęcia bardzo mi się podoba - warto było nad nią popracować, żeby ją teraz oglądać w całej okazałości - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Podziwiam twoje prace są takie magiczne, jakby nie z tej epoki. Mam pytanie robisz bardzo dużo transferów czy możesz zdradzić na jakim preparacie bo ja już próbowałam na rożnych i jakoś mi nie wychodzi.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Wygląda naprawdę dobrze, jak znaleziona na strychu! Piękna, podziwiam! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram - czasami warto dać sobie chwilę na drugie spojrzenie. :) Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taki klimaty. Piękna praca!
    I zgadzam się, że na każdą pracę przyjdzie odpowiedni moment.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

  10. This Is Really Useful And Nice Information. ผลบอลสดสำรอง
    This are such great articles. ผลบอลสดสำรอง This articles can help you to make some new ideas.
    ผลบอลสดสำรอง I appreciate for reading my blogs.


    OdpowiedzUsuń

  11. This are new articles style for you. ผลบอลสดสำรอง You can find some new idea on this. ผลบอลสดสำรอง It might help you to write or think some new idea.
    ผลบอลสดสำรอง Thanks for sharing such a wonderful post.
    ผลบอลสดสำรอง I am very glad for reading my articles.

    OdpowiedzUsuń